God morgon :)

Lill Grodan väckte mig väl för ungefär en halvtimme sen, trodde klockan var 8 så ingen är gladare än mig när ja märkte att den faktiskt var 9 :) Lite tidigt för min smak ast ändå helt ok eftersom att hon gick och la sig kvart över 8 ungefär... Fast igår kväll så sovde hon väldigt oroligt och vaknade flera gånger så när vi gick och la oss så fick hon hoppa ner i våran säng. Vill helst ha henne i vaggan nu fast ibland kan det ju iof vara mysigt. Vet inte riktigt vad det är med henne för hon har varit lite grinigare den här veckan, nu börjar humöret bli bättre men då var det sömnen istället som skulle jäklas :)

Igår spenderades dagen först med svärmor och sen på kvällen kom Emilie och Jonas och vi kollade på melodifestivalen :) Melodifestivalen är visserligen skit men Emilie och Jonas är KUNG :) haha, har alltid lika roligt när man är med dom. Nu ligger iaf ja och Grodan och myser i sängen, snart är det väl dags att kliva upp och sen när Grodan ska sova fm så tänkte jag färga håret och sen vara med Emilie. Sen måste jag tjata på Millan att hon måste klippa mig, det borde vara olagligt att se ut så här i håret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0