Bad day

Jag och Grodan tog oss en sovmorgon i morse och vaknade vid 11, då kom Patric in i sovrummet och pussade på oss. Han hade vaknat tidigare han :) Så vi började dagen med ett bad för damen och hon njöt för fulla muggar. Sen plingade det på dörren och där stod faster Millan, sen kommer grannen upp och ville ha kaffe. Sen när alla gått så latades det bara en stund. Kvällskvisten har ägnats åt ingenting och Grodan har varit väldigt gnällig idag. Vet inte riktigt hur det är med henne. Ikväll la hon sig tidigare än vanligt också. Redan klockan 10, och ikväll var det till och md ok att sova i sin vagga :) Gör mig inget att ha henne i sängen nu när vi har nya madrasser men det är ju ändå bäst när hon sover i sin egen säng. Men nu tänkte jag ta mig en natt macka och sen lägga mig i sängen och zappa... Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0