Snart dags för jobb.

om ca 1½ timme är det dags att befinna sig på jobbet för ett nattpass. Känner mig lite små trött just nu men de brukar gå över snabbt :) Hoppas den här natten blir lika enkel som dom senaste har varit. fast nu var det ju visserligen ett tag sen. Tror jag ska försöka kramas lite med min andra hälft innan, han är skadad den stackaren. kan inte stödja på sitt vänstra ben så vi får se om han klarar av att jobba i morgon. Han har iaf fått tid hos en sjukgymnast på fredag. Fick tvinga honom att ringa. Och jag tog mod till mig att boka ny tid hos tandläkaren idag också, eftersom att jag har avbokat några gånger nu eftersom att jag har varit så rädd för att gå. Så nu kommer det smälla dagen innan julafton så jag ska kunna ligga och vara deprimerad hela julen för hur mycket§ det kommer kosta

Kommentarer
Postat av: sandra hagman

om du går hos tandläkare ej privat så kan du juh ta å preminuera på det så blir det bbilligare för dig kram

2010-12-16 @ 10:07:54
Postat av: Mia

säger samma sak till dej som ja säger till siddan, tandläkarn & doktorn är SNÄLLA tanter & farbröder som inte finns för att va DUM me dej utan bara vill hjälpa dig när du har ont och se till att du inte FÅR ont sen :) visst, de kostar ju.. men tänk å andra sidan hur sällan du faktiskt går dit trots att du använder truten VARJE dag! be om en sån där tandvårdsförsäkring, I love it! jag tror ja betalar 35:- / månaden men då kan ja åka in när ja vill om ja undrar över nåt eller om ja vill kolla upp nånting. jag vet inte vad maxtaxan per månad är men även om den skulle va typ 80-90:- så skulle jag ändå känna att jag hellre låter dom dra det då rakt av när lönen kommer så slipper jag den där vidriga klumpsumman när de väl blir dax.... LYCKA TILL nu hos snälla tant/farbror tandläkare :)kramar

2010-12-16 @ 17:27:01
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0