phuu

Jag skäms. Har jobat i natt och Patric jobbar idag så jag har  inte fått sovit nått å så ska jag ut på en natt nu igen och jag kan garantera att jag är just nu ingen bra mamma och det skäms jag för. Jag orkar inte leka, inte stimulera. Det är ett under att jag orkade ta ut oss på en promenad. Barnet har blivit värsta apan. Hon har ju inte ens kommit upp i soffan själv. Igår hade hon promenerat upp på övervåningen och sen lagt sig i min och Patrics säng...... Idag kommer jag in i vardagsrummet och då sitter hon på vardagsrumsbordet... Vad gör man? phuu önskar just nu att jag var utvilad. I morgon är både jag och Patric ledig så då kan jag sova så då kommer jag förhoppningsvis vara en bättre mamma också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0