ge sig på ett inlägg kanske

Eftersom att jag knappt sitter framför datorn längre så försöker jag ändra om nr informationen så jag ska kunna börja mobilblogga igen men icke sa nicke. Blogg.se vill inte ändra informationen. Hade jag fått till det hade ni nog fått 1 inlägg per dag iaf...
Jobbade i natt och för första natten på länge så var det sjukt tungt. När jag kom hem så sovde jag i 2½ timme och sen var det dags för att börja med julstädningen... Nästan allt är fixat. Eftersom att hag jobbar dygn i morgon så blir sista julklapps shoppingen på torsdag och även inhandlingen av julmat. Sen så väntar ju även ett nesök hos tandläkaren. Shit varför skulle jag komma på det nu då? Nu får jag en klump i magen igen... Tror det är dags för mig att hoppa ner i sängen nu faktiskt. Är sjukt trött och jag längtar inte tills väckarklockan ringer i morgon bitti :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0