då var julen över

känns skönt. Det är mysigt med jul men det var lite smått tungt att ha den hemma. Fast det flöt ju ändå på bra. När alla hade kommit och klapparna låg under julgranen (läs i halva vardagsrummet) Så höll jag på att få en chock. Visst det har alltid varit mycket julklappar och det brukar kunna ta en stund innan dom är öppnade. Men det här var frultansvärt. Haha...

Kylskåpet är fortfarande överfullt med julmat (inte mig emot då jag älskar julmat) Idag har vi iaf bjudit hem några så det lättar lite mer på julmaten.

Tilde har fått en massa klappar men jag vet inte om hon fortfarande är knäckt efter julafton för än så länge så är dom inte så populära. Ganska mycket grin faktiskt :)

Nej nu ska jag nog försöka att få den övertrötta lilla grodan att somna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0