uttråkad

är så tråkigt när patric jobbar... och jag vet inte vad et är med barnet (jag är självklart glad att hon sover) för hon har sovit så länge nu, somnade på morgonkanten, men vaknade till när farfar kom och då hade hon sovit i högst en halvtimme. Och sen var vi uppe och busade och nu har hon sovit i 2 timmar. Hon kör bara högst en timmes sovstunder nuförtiden. Men som sagt det är skönt. Och nu har jag min egentid så hur går det då med städandet? Haha, obefintligt, vadå städa liksom. Nä då sitter man här och trycker i sig snacks... Blir ändring på det här efter semestern... Känner mig verkligen inte riktigt på G alltså...
I morgon ska jag på lunch med jobbet och det ska bli kul, sen måste jag ringa vc i morgon för det var ju ingen som påminde mig i fredags... Jätteviktigt för jag vill verkligen inte ha tant röd utomlands...'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0