Trollet är 8 månader idag

Shit vad tiden går snabbt. Fast så säger alla men de är lite så. Men den där 9 månaders graviditeten gick då fan inte så här snabbt :) Patric och jag surrade lite dagis (eller just ja FÖRSKOLA) igår. Verkar vara fruktansvärt viktigt det där att det heter förskola idag, men  jag kommer då minsann fortfarande kalla det dagis. Vet inte när hon ska börja dagis men det kan ju vara bra att börja fundera lite. För nu vet vi ju vart vi kommer bo. Jag är lite sugen på Bällsta men vi får se... Vet ju inte ens om och när hon ska börja, och det som är tur är att jag har så bra tider så hon kommer inte behöva gå heltid, och det tycker jag är underbart :) Nej kanske man ska ta och försöka göra lite nytta här i svinstian (man har ju börjat lägga sånt åt sidan för varför bry sig när man inte ska bo kvar)

Kommentarer
Postat av: madde

jaaa ella ska ju egentligen börja nu i augusti! deltid var det tänkt..med med tanke att jag fått så bra arbetstider så tror jag inte hon kommer gå alls på dagis förns hon kanske är 2år, nu har hon inget behov av det.. men runt 2år börja dom ju leka med andra barn så då kanske de blir deltid :)



2010-08-02 @ 16:07:49
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0