Tisdag...

Ja men då är veckan snart slut då :P Nej men det känns nästan så, dagarna bara rullar iväg, det går så jäkla snabbt. Dom här dagarna ska jag fösöka tvätta upp lite tvätt eftersom att tvättkorgen är full. Sen måste jag packa till mig och Tilde som åker till Stockholm på fredag för att träffa den nya familjemedlemmen. Pappan lämnar vi hemma. Så jag och Tilde med Anna, Jullan och Mellan (och Svea såklart). Ska bli kul med lite syskon häng. Hoppas bara Tildes lilla grinighetsfas är över för vi får alltid höra att hon är så grinig (bara från min sida av släkten) Hon väljer väl bara vilka hon vill hänga med...

Har börjat att små packa lite för flytten, man vill ju fö en gångs skull fixa sånt hä i tid :) Nu ska jag nog kolla till banet tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0