pust å stånk å stön

Idag har monstret varit precis just det ett RIKTIGT monster. Har grinats å grinats, föpr hon har varit så jäkla övertrött. Försökte med allt, tillslut var det nästan så att en annan också stod och grinade för det. Kände mig så fruktansvärt värdelös. Tillslut fick jag henne att somna i vagnen och nu snarkar hon som en riktig skogshuggare. Idag kommer vi äta lite onyttigt här hemma, tycker så synd om Patric nu när han har fått en monster vecka eftersom att en kille på hans jobb har brutit benet, han jobbar till 20 varje kväll och är jättetrött när han kommer hem, så igår fick han kladdkaka till efterrätt, idag blir det fläskfile och chipsgratäng till middag. Tyvärr när han jobbar såhär så har inte jag kunnat tacka ja till nå jobb och det är lite tråkigt. Fast iof så är jag ju sjuk också så de hade väl inte varit så bra att jobba ändå... Gud vad det är skönt nu när hon sover, har sån värk i nacken nu... I morgon måste jag ringa vårdcentralen också, påminner ni mig?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Nej då, du är hedersgäst =) Jag vill leka, men jag vill sova ut. Så du kan nog göra nått på förmiddagen, så du inte sitter o väntar på mig.Men jag tippar runt 12. Jag och Tilde komma nog rocka bäst imorn, så du får väl va med om du vill ;)

2010-08-26 @ 22:22:09
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0