phuu

Fy nu känns det som om det måste vara den värsta perioden, nu står hon upp vid tv, bänken går framåt och drar i alla sladdar och grejjer ( tur att patric inte är hemma så han ser hur hon drar i hans Ps3 sladdar) haha han skulle ha blivit hysteriskt. Och det promeneras längs med bänken. Och ibland hittar vi en tidning eller nått annat i pappers väg som vi kan dra sönder och stoppa i munnen så mamman får vara och plocka i den där munnen hela tiden, för papper verkar ju vara det godaste som finns phuu Haha fast det är ju roligt att det händer grejjer också, missförstå mig rätt, men det är en stor omställning. Jag och Patric låg och pratade lite i sängen igår om hur vi har det och kom fram till att nu är det riktigt bra, även fast vi hade det lite tungt i början på sommaren. Var väl den där 6 månaders krisen som många nyblivna föräldrar hamnar i. Men nu känns allt så himla bra :) Idag är det 20 dagar kvar tills resan och ni kan ju gissa om jag längtar någonting :)

Kommentarer
Postat av: madde

haha jaaaaaa den där perioden kommer jag ihåg..man fick ha koll HELA TIDEN!!!!:P men håll ut det blir bättre!!



nu behöver man inte ha så mycket koll på ella..hon går runt runt här hemma..sen har vi tagit bort allt som hon inte får röra!!!!:P

dock åker mycket saker ner i toaletten om locket inte är stängt..haha :P eller så drar hon ut alla kläder från tvättkorgen, drar ut alla kläder från alla gaderober..plockar ut ALLT från alla skåp...



jaaa man ka säga att jag går och plockar hela dagarna!!!:P



hittar ella nått hon inte får ha och man tar av henne det...börjar hon GALLSKRIKA!!! hon blir helt hysterisk..hon har ett jädrans humör!:P



men nu är hon verkligen rolig ochså :) älskar denna ålder :)

2010-08-15 @ 15:52:21
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0