litet uppehåll

ja nu åker jag snart till sthlm, om ca 1 timme kanske. Vet inte om jag har packat allt, vad har jag glömt(massor!) men det ordnar sig alltid. Barnet ligger och vilar och sen när hon vaknar ska hon få sig lite lunch. Kommer nog ine att uppdatera så mycket, eller uppdaterar jag blir det bara via telefonen och då vet ni att det bara blir små små korta inlägg. För nu ska jag bara njuta av "semestern" och snosa nybakad baby ;) Lär väl vara tröttare när jag kommer hem än vad jag är nu för jag vet inte om man kan kalla det semester med 4 ungar och mig jenny och anna (och jimmy på ett hörn) sen lär vi väl hälsa på malin och då blir det 6 ungar phuu. Nej kanske jag ska kramas med mannen nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0