Hej å hallå. Förmiddagen spenderades me...

Hej å hallå. Förmiddagen spenderades med en promenad med svärmor som resulterade i att gå på stan. Eftermiddagen var jag med min Emilie :) vi gjorde birsta :) blev bara en tröja åt mig medans det söta glada monstret fick en halv garderob känns det som. En mys jacka, 2 koftor, två tröjor, 1 t-shirt, 1 par byxor, benvärmare och en mössa. Fatta om nån köpt det till sig själv, hade blivit så dyrt men när det är till minimänniskan kostar det bara ca 500kr :) Ikväll hände det en liten olycka med henne, hon fick vara nakenfis på kvällskvisten och stod och lekte vid vardagsrumsbordet, hon passade då på att kissa fritt, tyvärr så blev det halt då och min älskling ramlade. Men hon är en strong tjej så det gick snabbt över. Nej hörrni. Nu är det natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0