Hallå där i natt mörkret

Sitter här på jobbet. Har öppnat balkong dörren för det är så jäkla varmt. Sitter ändå och svettas, det hjälper ju inte att ga dotorn i knät precis.
Nu är det den 4 Augusti och vet ni vad??? Om precis 1 månad åker vi. Det känns så skönt, nästan helt 100. Tyvärr så är det 1 sak som går och tär på mig och det är ett litet tjafs. Och jag kan inte släppa det och det är så synd, men det är ju en hel månad kvar. Men då ska jag njuta av min älskling och våran älskade bebis :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack gumman, vad gullig du är! Jag kan ärligt säga detsamma till dej, har tyckt från första stund att du verkar vara en så himla fin människa! :) Avundas er verkligen den där resan.. gud så härligt!!! Håller på å kollar lite smått jag med, skulle vilja överaska Christian i slutet på september med en tripp för han fyller 30 då.. Men de lär väl inte gå antar jag, först att få till nån veckas ledighet för mej å sen även ordna det åt honom.. lurigt, men än har ja inte lagt ner dom där planerna helt.. ;) Ha de så jättebra, å grattis till lägenheten el hur man säger! När flyttar ni? Kramar

2010-08-05 @ 17:00:28
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0