Bara några dagar kvar

och som jag längatr nu... RESFEBER utan dess like. Är dock jävligt förbannad på Centrums Vårdcentral som har en otrevlig tant som inte har någon som helst service känsla över huvudtaget. Nej vi gör inte, nej så funkar det inte här, och läkaren ska inte ringa upp dig och vi behöver 5 dagar för att skriva ut ett recept för ditt ärende är ju inte speciellt akut... J*vla k*rring!!! Det är ju en sak om dom säger att personen som man pratat med innan informerat fel och ursäktat lite men man behöver ju inte vara dryg och otrevlig. Visst mitt ärende är inte akut men hade det varit det så hade jag väl ändå inte fått nån vård, vi vet ju hur det funkar i den här staden. Man måste leta bland sjukdomar för att se vad dom kan kolla på en för dom verkar ju inte ha den förmågan själv  här. Förlåt nu drar jag alla över en kant, men det jag mött inom sjukvården det här året har varit fruktansvärt dåligt (finns många bra också men) dom som är bra blir just det.. MEN för dom är snarare undantag nuförtiden...
Shit vilket negativt inlägg...

Kommentarer
Postat av: madde

men gud är jag behöver recept tar det max 1 dag... dåligt :(

2010-09-01 @ 19:47:20
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0