Städdag

Patric har gått iväg med Grodan till sin mamma, kulle hjälpa dom att byta däck på bilen så då fick han ta med minimänniskan så jag kan plocka här hemma utan att bli distraherad. Trodde att grodan skulle vakna tidigt i morse men hon gjorde som vanligt, lite ersättning runt 7 tiden och sen somnade vi om till 9. Skönt när man får sova ordentligt :) Även fast vi aldrig har haft besvärligt med hennes sömn. När hon var lite mindre så åt hon bara en gång på natten så vi har haft det bra. Fast den gången på natten var ändå jobbig :)
Vet inte om jag skrev det men jag tror att jag har fått ett extrajobb. Låter som om det är klart, ska dit på Måndag så dom får träffa mig, så det ska väl vara då om hon inte tycker om mig. Så man får lägga in alla sina bästa sidor :) Skulle vara perfekt om man fick hoppa in lite grann så jag får börja komma in i arbetslivet igen och att jag i slutändan kan vara hemma lite längre med Grodan.

Nej, nu ska jag lägga ut våran soffa på blocket, dags för att införskaffa nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0