Lugn egen tid här hemma

Patric for iväg med Tino förut så det var bara jag och Grodan hemma. Tyvärr så verkade hon känna att hon INTE ville hänga med sin mamma. Hallå vem vill inte hänga med mig liksom. Iaf så valde hon att plinga in redan vid halv 7 ikväll. Annars brukar ju hon vilja vara vaken till ca 20 snåret iaf men... Såklart barnet ska få sova om hon känner för det.
Har iaf börjat bli lite fundersam på vad som är fel med mitt barn. kanske känner jg bara press eftersom att man sitter och läser andras bloggar och jämför men till problemet. Grodan vill INTE ligga på mage! Å nej, det är inte för att hon är svag i nacken för den har varit stark i princip jämt. Så fort jag lägger henne på mage så börjar hon stortjuta eller så vänder hon sig direkt till rygg. Så vända sig kan hon visserligen men mage är inte ok för henne. Ibland när hon har vänt sig till mage själv så är det samma visa ändå, det ska grinas. :)
Nu vart det mycket snack om Grodan, brukar ju välja att inte fokusera så mycket på henne, men man får väl göra undantag

I helgen ska vi träffa Emilie och Jonas och jag längtar verkligen. Emilie min lilla solstråle... :)

Nu sluta sitta vid datorn och gå å kolla på min ögonsten. Finns det något mer mysigt än att ställa sig bredvid sängen och kolla på minimänniskan när hon sover så fridfullt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0