Dagen efter trött

Igår var vi i Matfors på Folkets hus på 50-års fest och temat var 50-60 tal. Riktigt roligt var det faktiskt. Vi var hemma vid 1 tiden i natt så då blev det sängen på en gång. Igår morse skjutsade jag iaf Tilde till hennes mormor och morfar som skulle vara barnvakt. Gruvade mig för att hon skulle vara en grinig bebis men det hade gått så fint så :)

Nu har iaf mitt jobb stängt ner helt så nu kommer jag bli arbetslös, valde att inte bli uppsagd i nov för att jag skulle förlora på det, men som sagt nu stänger dom ner igen så nu kommer jag få riktig lön igen. Under uppsägningstiden och min insparade semester. Så riktiga pengar i både maj och juni. Shit vad konstigt det kommer kännas. Bäst att sätta in dom pengarna på Patrics konto direkt, för nnars säger det väl bara svisch så e dom borta. Pratar om att ev ta en sista minuten i början på juni kanske, eller så spar vi pengarna och gör nått annat. Men vi har bestämt att vi ska hitta på något roligt tillsammans, få känna att vi gjort något. För under våran tid tillsammans så har vi inte gjort något semester aktigt ensamma, har alltid varit med familj eller vänner men nu är vi ju en egen liten familj.

För att hoppa fram och tillbaka i inlägget så kan jag ju berätta att min kamera gick sönder igår på festen :( Men samtidigt kan det ha varit bra på nått sätt för vi har pratat om att skaffa en systemkamera så då kanske man kommer att göra det nu då :) För kamera måste man ju ha när man har världens sötaste groda att fotografera.

Till grodan har vi nu shoppat en hoppgunga, hon fattar inte riktigt än vad hon ska göra men hon tyckte det var jätte roligt.

Nu kommer lite bilder :)




Kommentarer
Postat av: Emilie

Triss, Ja jag vann STORVINSTEN ;)

2010-04-29 @ 19:56:05
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0