Tisdag?

Börjar bli lite dag vilsen. Mår fortfarande inte speciellt bra, for ut en sväng på Birsta igår men det var nog ingen höjdare. Är helt slut. Somnade i soffan vid 10 igår kväll, Patric väckte mig när det var dags att lägga sig i sängen och sen tvärslocknade jag igen. Sov till 9 i morse när jag fortfarande inte än har vaknat till ordentligt. Patric har åkt iväg med några kompisar och kommer att vara borta i några dagar nu. Ändå fram tills på fredag. Lite tråkigt att vara ensam men man får försöka underhålla sig (?) Sitter och väntar på att jag ska försöka få lite energi för att äta lite frukost men j blir så illamående när ja går omkring eller till och med sitter upp. Det bästa är att bara ligga ner just nu. Hoppas att min BM hör av sig idag då jag behöver sjukintyg eftersom att jag varit borta över en vecka nu :(
Ser verkligen fram emot att Bönan kommer ut nu men vägen dit känns lång... så lång. Har ju mått så bra, varför skulle det komma tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0