Söndag

Vaknade strax efter 9 idag och har legat i sängen fram tills nu i princip. Graviditeten är väldigt påtaglig nu och jag känner mig ruskigt trött. Längtar ner i sängen redan nu, så jag ser fram emot kvällen :) Skönt att det bara är en månad kvar tills jag går ner på halvtid, det kommer bli så skönt.
Plockade ner i Bönans egna klädlåda idag och fick en sån stark känsla, kände verkligen hur mycket jag längtar nu. Fast samtidigt är det ju också nervöst. Nu är det ju som sagt lite ca 3 månader kvar och gram tills dess har jag lite att se fram emot

26/9-Personalfest
12/10-Börjar jobba halvtid
Slutet av Okt-Åker ner till Småland och sen blir det även en sväng på ullared
12/11-Går hem från jobbet
13/11-Åker till Stockholm för att umgås med syster

Sen är det bara Bönan att vänta på...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag tycker inte om att ni har personalfest på min födelsedag !=/ Puss på dej

2009-09-13 @ 17:35:46
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0