Sittandes på jobbet

Älskling ta inte det här fel! men det var så skönt att du inte sovde hemma i natt ;) Hade hela sängen för mig själv och eftersom att Hulda var hemma i natt så låg hon på min sida av sängen (lovar hon tar inte speciellt liten plats) Haha men hon verkar ha varit sur på dig för det hade hänt en olycka på din sida av sängen... Men tur att ja vaknade tidigt i morse så allt är upptvättat...  Vilken tjej du har...

var på promis med Emilie igår men det gick inte riktigt bra, hon kom så långt framför så tillslut fick ja lov att fråga om hon gick snabbare men så verkade inte fallet vare... typiskt. Gjorde himla ont i kroppen också, kanske för att vi var i skogen i söndags eller så är det som den kära sambon säger att jag kanske behöver nått stöd för magen där (Ja jag ska fråga BM om det)


Tino- Ja förhoppningsvis blir den söt om det blir en tilde men ja ska göra så gott ja kan med att ge er pojkar en kille (inte för att ja kan påverka så mycket) Och hyssen ni lär i såna fall ska inte gå utöver mig :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

"älskling, ta det inte fel" HAHAHAHAHA, jag älskar eran/eara katter :P hahaha

2009-09-01 @ 22:00:41
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0