Saturday

Då sitter man hemma med färg i håret. Fick nått ryck att färga det igen, har ju haft lite otur dom senaste gångerna då färgen försvunnit efter en vecka. Försöker ju bli av med det röda men det kikar alltid fram till slut :( Typiskt... Har påbörjat middagen åt Patric så han slipper göra det iaf :) När ja kan stoppa in maten i ugnen är det dags för att hoppa in i duschen och fixa till mig :)
Ska bli kul med personalfest, eftersom att jag är nykter så ska ja fota alla deras pinsamheter ;) Vet inte riktigt vilken tid man ska dra sig neråt bara... Har mått lite illa idag så man får ju hoppas att båten går bra. det är bara det jag är nervös för :) Nope dags att fortsätta nu då :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack gumman !

Du jag vet nu, det är en tjej !;)Jag tror ;)

2009-09-26 @ 17:37:26
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0