Home again

Då är man äntligen hemma igen :) Synd bara att det är en dag i morgon också :/ Förmiddagen gick riktigt trögt men kvällskvisten gick ganska fort faktiskt. Pratade med pappsen en sväng och vi bestämde då att vi åker ner till Småland dom sista dagarna i Oktober och det blir ju kanon det. Då ska vi också ta oss en sväng till Ullared. Har aldrig varit där förut och nu måste ju va den bästa tidpunkten att åpka dit nu när vi snart ska ha en liten bebbe.

Patric ringde när jag var på jobbet och berättade att mamma å pappa var påväg till morfar, för nu var han tydligen riktigt dålig så dom vet inte hur länge han överlever. Vet inte riktigt hur man ska reagera då jag inte har haft nån kontakt med honom sen jag var liten. Har träffat honom 2 ggr sen jag var ca 6 år. Men tyckte det var obehagligt ändå... Fick dåligt samvete för att man inte har haft någon kontakt men det är/var ju faktiskt hans val... Men jag hoppas att den dagen att det går snabbt och att han inte lider något...

Dags att göra mig varma mackor nu :) Mumma mumma. Så hungrig nu... Sen sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0