Tisdag

jahapp, hade tänkt uppdatera igår men jag kom inte in här så då blir det idag istället. Igår jobbade jag på förmiddagen och sen for vi till njurunda för att gå på föräldrautbildningen. Där pratade vi lite om svininfluensan och så fick vi se en förlossningsfilm. Tror Patric tyckte det var lite spännande faktiskt. Vi var några par där och alla var så pratglada  men jag är så blyg jag :) Är så avundsjuk på dom som ska ha i November, det är ju snart ju. Själv måste man vänta ända tills December (orka :P) När vi kom hem så åt vi lite middag och sen såg vi en film som jag lyckades somna till. Sen låg jag väl vaken tills runt 12 tiden kanske och sen tvärslocknade, men i natt så vaknade jag mitt i natten, lockade till mig kissarna och låg och pratade med dom :) Sen låg jag bara och vred och vände på mig. Somnade väl till slut efter ett bra tag och sen vaknade av att nått tyngde på mig och då visade det sig att det var Hobbe som besökte mig och magen. Tyvärr så går det inte så bra att ha honom på magen men Hulda går bra eftersom att hon är så himla lätt. Sen har resten av natten varit orolig. Så idag är jag helt slut, hade ju lovat Emelie att vi skulle gå på stan men det finns ingen ork :( Såg ju fram emot det ju.

Jag och patric har iaf diskuterat lite huruvida jag ska göra med vaccinering mot svininfluensan och jag tror att vi har valt att inte göra det medans jag är gravid. Eventuellt att man vaccinerar sig när Bönan kommit istället.

Tror att det är dags att lägga sig och vila en stund nu efter lunchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0