Tisdag

Ingen bra dág idag, ingen bra dg alls... Cyklade till jobbet och det var frost på sadeln, bromsarna hade nästan frysit fast å växlarna hade frysit fast. Så jag hoppas Patric fattar att jag inte tänker cykla hem och att han kommer å hämtar mig... Men man ska ju inte räkna med nått...

Det är ganska lugnt å skönt på jobbet vilket behövs eftersom att jag sitter med dundrande huvudvärk... Fattar inte vad det är, den har hållt i sig sen igår...

Tudor: Självklart så är det väl inga majjaplantor vi har på tapeten, du får nog studera vidare lite grann på hur dom egentligen ser ut :P


Kommentarer
Postat av: Sonja

Du har blivit utmanad. kolla min blogg. :)

2009-10-20 @ 11:09:47
URL: http://boobylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0