Onsdag

Sömen tar knäcken på mig nu :( Igår låg ja och sov hela eftermiddagen tills jag skulle gå på jobbet. Sovde tills 45 min innan jag började. Skyndade i mig en smörgås och sen for jag. När ja kommer hem kollar ja och Patric på lite Tv och sen pinnar jag ner i säng. Efter ett tag så somnade jag och sovde skönt. Men vips så är jag vaken igen, och det är samma vridandes och vändandes som alla andra nätter. Klev upp och drack lite och sen lockade jag  till mig kissarna så länge. Låg och pratade lite med dom och sen låg jag och vred och vände på mig igen. Så när kl ringde i morse var jag stendöd. Ville inte kliva upp så drog ut på det till sista minuten i princip. Sen cyklade jag iväg till jobbet. Det var frost på sadeln :( Växlarna hade frusit :( Så nu är det nog dags att ställa undan den. Men Patric måste fixa min bil så ja kan åka bil. Annars får väl han skjutsa mig i värsta fall... I morgon så startar även vaccineringen och jag har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra, men det lutar åt att vänta tills Bönan kommit.

Vill bara hem nu, hem hem hem till en varm och osig säng

Kommentarer
Postat av: Emilie

Gud va du sover ;) Hur gör vi till helgen ? Fredag eller lördag ? Ja eller Nej ? Vad säger ni ? PUSS

2009-10-14 @ 12:52:41
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Haha ! Jag jobbar till kl 15 på fredag så för mig funkar fredag perfekt. Jonas har sen vecka, men han borde ju kunna ändra (hoppas jag) då är det ju idol också så vi kan ju glo på det och göra de det som vi inte snackar högt om ;) Sen är det ju bara att säga till oss när du är trött o ska sova ;P

2009-10-14 @ 16:24:27
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejsan :) Tycker du det är roligt med olika look a likes? Då ska du titta in på min blogg, för den handlar just om look a likes. Bedöm gärna, och säg vad du tycker! Ha en trevlig kväll!



ps. du kan även skicka in bild på dig själv, så hittar jag DIN look a like :)

2009-10-16 @ 18:10:02
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0