Måndag

Då sitter man på jobbet igen :) Ja de e väl inte så jättekul att vara på jobbet men att träffa mina arbetskamrater! Sovde fram till runt 9 tiden i morse för då var det en viss Böna som boxade mig på blåsan och tyckte väl antagligen att ja skulle kisa (väldigt snällt) Igår spenderades först med svärmor och bullbakandes, sen kom mammsen å pappsen förbi så då fikades det. Sen for vi till Härnösand för att gratta syster. Var där till 20.00 ungefär sen skulle vi kolla på film men både jag och Patric slocknade, Patric i soffan och jag i sackosäcken. Ikväll tänkte jag lägga upp lite bilder från våra (eller rättare sagt Patrics shoppingturer till Bönan)

Tack Emilie för helgen, var jätteroligt :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack själv gumman =)

Jag snacka med jonas om att komma upp till er. Jonas är ju ledig nu till helgen, men det är inte jag så nästa gång vi är lediga samtidigt när inte nu till helgen utan nästa helg 16-17. Är du ledig då? Eller har ni nått inplanerat ? Puss på dej, grodan och en kram till patric !

2009-10-05 @ 22:20:56
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men det blir ju kanon, vi kan ju preliminär (stavning?)-boka den helgen för våran del ! Men vi säger inget om monopol till karln min ;P Snacks o cola light !

Ja visst är röran god ? När man har tagit två tuggor så går det inte att sluta asså !

2009-10-06 @ 20:51:07
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0