Idag blir det bilder :)

Var ju ledig igår och som ni märkte så uppdaterades det ingenting :) Var helt slutkörd igår faktiskt. Varken jag eller Patric hade nån ork men ändå kliades det i fingrarna på båda 2, två rastlösa hundar var vi här hemma. Så mitt på dan gick vi ner till grannarna och åt lite bullar, sen gick vi hem och åt lite middag och sen gick vi till svärisarna och där blev det också bullar :) Å jag fick 2 jackor av Karina. Börjar ju bli lite besvärligt med storlekarna där över magen. Sen fick jag 2 st tröjor också. Vid 10 tiden gick vi hem å la oss väl i sängen i princip på en gång :) Kollade på Scrubs men jag tvärslocknade ju som vanligt :)
På natten råkade Patric väcka mig och jag blev skogstokig :) Sen började de värka i magen, som mensvärk eller små kramper, svårt att förklara, kände på magen om den vart hård som en boll men det var den inte? Trodde det var sammandragningar/förvärkar men då borde väl magen ha blivit hård. Låg väl och kved mig i ungefär 30 min och Patric va så go å låg vaken med mig och smekte mig på armen hela tiden :) Go gubbe

Nu sitter jag och räknar ner till jobbet. Börjar om ca 60 min. Hade gärna varit hemma idag eftersom att jag är så trött efter nattens bravader. Men men, 4 timmar ska man väl klara av. men i morgon blir det värre när man börjar kl 10 :/ Hur ska man orka upp

Här kommer lite bilder iaf, första bilden (om det blir nån bild) är på barnvagnen och vårat babyskydd fast barnvagns liggdelen är brun inte svart som på bilden, andra bilden är från Patrics klädshoppingtur :) Tredje bilden är lite presenter och fjärde bilden är på babyvakten som Patric är så stolt över och Bönans allra första kläder :)


  













Så nu känner jag mig duktig som laddat upp lite bilder. Kom på mig själv nu när jag laddade upp bilderna att jag har inte ens knäppt kort på magen. Senast var V 28 och nu har jag gått in i V 33, har ju iaf fotat varje vecka för eget bruk men ingenting dom senaste veckorna. fast det är väl kanske inte så konstigt egentligen eftersom att jag inte mått så bra :/ Men får försöka fixa det nån dag här också :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

ÅÅh, vilka söta kläder =)

2009-10-09 @ 22:04:30
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: madde

vi har samma vagn!!=) fasst me andra hjul!!!! sen är SUPER och sååå SNYGG!!=)



så där me mensvärk hadde jag med, fick ju gå hem från jobbet å satt å grina på nätterna!! :D men de är nog bara bebis som trycker på dina nerver därnere, vilket kan göra väldigt ONT!!!=) åååå vad fort de går nu!!=)

2009-10-10 @ 17:58:29
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0