God morgon

Inte för att jag känner riktigt att jag vill vara vaken nu... Är helt slut i kroppen och huvudet. Ska man sammanfatta helgen kanske?

I fredags kom jag hm från jobbet strax före 2 någonstans. La mig och latade mig i soffan en stund, var jättehungrig men orkade inte göra nått. Sen kom världens energi knippe trots att jag var hungrig och då började det städas å de var ju faktiskt snabbt gjort eftersom att vi faktiskt blivit ganska bra på att hålla undan nu. Sen for jag på affären å köpte lite snarra å grejjer till kvällen å så köpte ja lite saker till middagen också. Åt middagen och sen blev det latning i soffan igen :) Runt 7-tiden kom Emilie :) Finns nog ingen sötare tjej alltså :) Sen tvingade vi Patric att göra "den där smeten" Så Patric lydde oss tjejer medans vi satt vid köksbordet och kollade på :)
Jonas  kom vid 8-tiden och då satte vi oss direkt vid Idol, jag var väl kanske negativ hela kvällen. Men desto lyckligare blev jag när man fick veta att Camilla åkte ut YES :) Hade himla mysigt alltså. Tycker verkligen om dom där 2 :) Försökte göra så att Bönan skulle sparka åt Emilie men icke. Emilie blir så ledsen varje gång haha Men Bönan är väldigt exklusiv när det gäller sparkar och bök ;) Jag Patric och min syster har lyckats känna. Otippat va att jag får känna :P haha

I Lördags blev det en promis in till stan med Emilie, kollade runt en liten snabbis i affärer men sen var vi hungriga så det blev lunch/frukost på BIM. Drack en vatten melonsjuice mumma. Älskar verkligen den :) Köpte hem lite som jag behövde till middagen. Kom hem å latade mig i soffan (väldigt otippat) Men det börjar bli tungt å jag såg häromdagen att jag har fått mutantfötter :( Alltså dom börjar svullna lite haha

Mammsen å pappsen kom, sen började jag med middagen så den skulle bli klar när Patric kom hem från jobbet. Sen for vi på Bio- Flickan som lekte med Elden. Bra film, men jag tror det får börja va slut på bio nu faktiskt, sitter obekvämt å så får ja ont i ryggen. Fast ja måste nog tvinga mig en gång till och det är till Twilight filmen då såklart.

Nej, nu ska jag mysa ner mig en liten stund till.

Bjuder på en bild på kulan från gårdagen



Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack gumman !

Hm jag vet inte vad han tyckte. Han sa att jag såg ut som Musse Pigg, så jag vet inte hur jag ska ta det ?:P haha

2009-10-18 @ 14:29:56
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Haha, det tänkte jag inte ens på :P

2009-10-18 @ 18:51:12
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Tudor

Men varför har du majjaplantor på tapeten ??

2009-10-19 @ 22:18:59
URL: http://free6.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0