Fredag :)

Jaha, sista jobbdagen denna veckan :) Inte för att det blir så himla mycket jobb eftersom att jag började halv 10 och då hade vi möte och sen var det bara att sätta sig i bilen för att åka till njurunda och BM. Magen hade växt även denna gång och hjärtat slog 146 slag. Så allt ser stabilt ut. Kom tillbaka till jobbet nu och nu är det en och en halv timme kvar tills jag slutar :)

Hade problem med sömnen i natt igen. Vaknade vid 3 tiden och låg väl vaken till ungefär 5 men sen slocknade jag. Så är lite trött men får sova lite middag sen :)

Ikväll blir det mys :) Emilie och Jonas kommer förbi å Emelie vill fuska lite idag så då får man äta snarra :) Yes. Mumsfillibabba. Dags att jobba vidare :)

Kommentarer
Postat av: madde

ok=) japp de gör vi=) varför ska inte du vaccinera dig?=)

2009-10-16 @ 14:15:20
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: madde

ok! jo jag känner samma om vaccinet, velar fram å tillbaka!!:(

hehe ja visst är jag duktig har 15kg jag ska gå ner så lika bra att sätta igång;) Annars går allt bra!

hehe JA! när man är gravid får man vara lat å bara äta massa gott, de gjorde jag iallafall!!!=)

2009-10-16 @ 20:00:09
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0