Tisdag...

Igår låg vi och kollade på Beck, jag och Patric och en massa choklad. Haha det är så roligt för jag har alltid varit en gottegris, men nu i och med graviditeten så har det blivit mycket bättre, men Patric han har blivit värsta gottegrisen :)
Igår när vi hade varit på macken så gick han och sa: Åh geleråttor, jag är så tokig i geleråttor, jag skulle kunna äta så många så det stod ut genom öronen på mig :) Jag skrattade bara och svarade att det är det som kallas graviditets cravings. Så i våran graviditet så är det inte jag som har dessa utan det är Patric... Idag tänkte jag lägga ut lite bilder på magen om mitt internet vill vara med på det, kunde iof inte lägga upp en profilbild nyss och det känna lite dumt sådär när vi aldrig har haft problem med internet förut. blev inga bilder, nu har jag försökt flera gånger men det vägrar :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0