Söndag morgon

Då har man precis vaknat, och när man kollar på kl så får man självklart panik. Kvart i 12, nu har jag ju sovit bort halva dan. Fast man behövde nog sova lite längre idag.
Igår spenderades förmiddagen med Emilie och vi var ute på en promis som vanligt sen på kvällen for jag, Patric, Emilie och Jonas till Härnösands Stadsfest. Vi var ju inte speciellt intresserad utav att se artisterna (Charlotte Perelli och BWO) men vi betalade inträdet för att umgås i öltältet. men jag måste säga att jag och Patric iaf hade  väldigt trevligt.  Här kommer lite bilder från gårdagen

           

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad fin vi är =) Haha kan du inte skicka den där heta bilden på mig över msn sen?;P Och du, jag tror jag ska sno nån bild och kanske uppdatera min blogg :p det var ju ett tag sen som sagt ;)

2009-07-26 @ 21:22:35
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0