Frukost

Sitter nu här vid frukostbordet och har en sån fruktansvärd ångest för att man måste gå och jobba när det är sånt här väder. Och det värsta är att jag jobbar ända tills på måndag. Är alltså inte ledig förren på Tisdag :( Hur ska man orka? Är fruktansvärt trött nu. Just nu mår hormonerna i kroppen inge bra... Känner mig arg och frustrerad nästan hela tiden, man måste hålla tungan rätt i munnen när man är hemma för jag vill inte att det ska gå ut över Patric. Tur att han är så snäll så att han inte säger nått. Igår kväll när vi gick å la oss låg vi och pratade länge och låg och kände på Bönan som låg och sparkade där inne. Synd att den sparkade där moderkakan ligger så man kan inte känna så väl då. Går bättre när den sparkar i sidorna. Patric tror iaf att det är ett riktigt litet busfrö som bor där inne :) När vi skulle känna så kände jag först, sen tog ja dit Patrics hand så han skulle känna men då var det nån som var snabb å flytta på sig :) Tur att Patric var listigare och hittade upp h*n

     

Nu kom det med magbilder

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ååhhh vilken fin mage du har gumman ! Jag vill känna;) Hoppas att går bra! Kram Kram

2009-07-15 @ 22:48:45
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: L

hihi jag hittade hit=) vilken vecka är du i? :D

2009-07-16 @ 12:26:45
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0