Friday

Åhh va skönt!  Bara denna dag kvar och sen är det ledig helg :) Gårdagens spenderades först på jobbet, sen kom ja hem så åt ja å Patric lite kvällsfika. Sen försvann han ner till grannarna så jag sprang också ner. Där satt vi i soffan och lite te'. Sen var de på med mysis kläder för jag och Emilie bestämde oss för att trotsa regnet och det kan man säga att vi gjorde med råge :) Å självklart var det en bil som käånde för att jävlas lite extra, han körde så pass nära trottoaren så han skulle komma åt regnet som samlas närmare dom, körde där och vi blev ruskigt nerstänkta :) haha När jag lämnat av Emilie hemma hos henne så började ja gå hemåt å tro på tusan Då började det verkligen spöregna :( Haha men kul var det iaf :) Skönt att umgås med nån som man kan vara så fruktansvärt ärlig som inte tar det på fel sätt :) Å efter gårdagens prat så visar det att vi har väldigt mycket gemensamt :P

Väl hemma blev det en väldigt varm dusch och sen låg ja å myste för mig själv i sängen då P fortfarande var nere hos grannarna. Regnar tydligen idag också så jag måste ha med mig ombyte för ja lär ju vara dyngsur när ja kommer fram. Får nog sätta på mig en sopsäck :)

Magen V 21                       Patric                          Hobbe                                   Hulda

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0