Ett litet hopp...

Har gått några dagar nu sen senaste uppdateringen men jag har inte haft nått sug att uppdatera den på jobbet och vårat internet där hemma har lagt av så vi väntar på ett nytt modem ifrån bredbandsbolaget. Dom är ju snabba iaf, skulle nog komma tills i morgon, ev på måndag.
Den här veckan har varit en liten latvecka och Emilie har fått promenera helt själv men igår då tog ja mig i kragen eftersom att kroppen var pigg, men aj aj aj nu låter ja som en pensionär men de börjar bli tungt, inte nog med att ja hade extra kilon innan, men nu kommer de ju mer extra kilon från bönan och allt där inne som växer och fylls ut.

Igår på jobbet hade jag det riktigt mysigt. När jag hade ungefär en halvtimme kvar så satte jag mig i en skön bakåtlutad sits och ärtan började snurra på sig  där inne å så plötsligt känner jag ett boink, tänkte shit de där var ju en riktig spark ( har ju bara kännt som "elstötar" innan) så dröjer det inte många sekunder innan det kommer en till, lägger handen mjukt på magen och boink igen och det kändes som om hela magen vibrerade :) Så sista halvtimmen satt ja med ett leende på läpparna och bara myste :)

Ikväll ska vi på "kalas" för Patrics pappa fyller år... Så om de finns tid å lust uppdaterar jag i morgon

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag lovade ju en uppdatering ;)

2009-07-30 @ 18:42:41
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0