2,5 timmar kvar

Skönt skönt, dagen har faktiskt inte varit så extremt lång som man hade räknat med och det är fruktansvärt skönt. Har haft lite ont i magen idag, vet inte riktigt vad det blev men de liksom högg till, höll i sig ett litet tag men sen gick de över... konstigt konstigt

I morgon är det sista dagen och sen helg... Längtar... Och i morgon slutar jag tidgt eller tidigt å tidigt men 18 liksom :P

Funderar på promenix ikväll med, hoppas bara man får sova då i natt i såna fall ;) Natten var ju lite trög haha Patric tyckte att jag lät som en pensionär eftersom att varje gång jag skulle vända på mig så ojjade och ajjade jag mig hela tiden :)

Kommentarer
Postat av: madde

ååå..skaffat blogg igen!=) Vad roligt!!!!!!!!=) Ja, hon verkar mycket nöjdare, har vart pest å pina senaste veckorna:( Visst det är bäst å amma,men går det inte så går det inte,bara lillan är nöjd!!=)=) Japp, kommer nog nått snart å hälsar på er!!!=)=) så himlans bökigt när man inte har körkort ju:( hoppas allt är bra me dig å magen!Saknar dig med gumman!=) Alla våra pratstunder..haha"=)

2009-07-23 @ 20:21:56
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0