Torsdag

Igår var jag så fruktansvärt trött igår. Är faktiskt lika trött idag då då jag har fått lite problem med sömnen, måste vända på mig hundra ggr per natt tror jag å det är inte så lätt att vända sig i sängen, känns som om hela mitten partiet är låst. Sen vaknade ja i natt och var törstig å då kunde jag inte somna om :) Ville verkligen inte kliva upp i morse då Patric väckte mig.  Bara protesterade å sa att jag inte ville upp, att ja inte skulle orka kliva upp men Patric tvingade upp mig :/
Han är en sån slavdrivare den där Patric ;)
Annars är det bara bra, bönan börjar bli riktigt livlig där inne :) igår kväll sparka den å bökade hur mycket som helst, å man blir lika fånigt glad varje gång :) å i natt när ja inte kunde somna om låg den å böka hur mycke som helst. Så det är alltså på nätterna man ska ligga vaken för att känna den här natugglan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0