Torsdag kväll

Sitter nu på golvet hemma i vardagsrummet. Har precis duschat efter kvälls promenaden med Emilie. Lika trevligt som vanligt att träffa henne :) Man kan inte bli less på den damen alltså... Men det är nog som sagt för att vi är väldigt lika. och vi har inga hämningar i vad vi kan säga till varann :) Haha Dagens ämnen var ju väldigt trevliga...

Måste ge dig en eloge som lyckas få med mig ut på promenader alltså. Men man är mör efteråt :)
Här hemma sitts det och kollas på film Snatch är dagens film. är väl ingen favorit film men jag måste säga att Brad Pitt pratar väldigt mysigt i den filmen. Och ja de e bara dialekten jag tycker är mysig. Tycker inte att han är speciellt snygg...

Dagen på jobbet började väldigt dåligt och jag var på ruskigt dåligt humör, men den avslutades faktiskt ganska bra :) Åh det var ju tur det... Nu är de nog snart dags för sängen eftersom att jag ska kliva upp före kl 7 i morgon :/ Shit hur ska man orka. Fast det är ju lite spännande att fara till barnmorskan..

Emilie this is for you and only you :)


Jag och Emilie var ju och kollade på lite kläder i Onsdags, jag vill ju gärna sätta på mig tält medans Emilie tycker att jag ska ha tighta kläder på mig... Bara för att hon e så förtjust i gravidmagar :)
Så det här var jag på jobbet idag...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Snyggt Michis ! Precis som det ska va ! Du är så fin med din mage =)

2009-08-16 @ 22:46:55
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0