Nice å va hemma :)

Nu är man hemma efter att man fått sluta ca 2,5 timmar i förväg. Det är härligt det en fredag före ledig helg :) Så idag ska jag laga paj till Patric tills han slutar jobbet ( ja vet värsta hemmafrus materialet utav mig) ;) Vilket kap han gjort som hittat mig :)
Är fortfarande helt kanon pigg :) Å nu sitter ja och hoppas på att de blir lika bra kanon väder i morgon så man kanske kan bada :) Nån som är sugen på att bada med nån som kommer se ut som en strandad val :P

Mina arbetskompisar har börjat få höra mig säga lite positiva saker idag ;) Och det var nog chockerande :) Men de ska ni veta att ja tycker om den här lilla bönan, synd bara att man ska vänta på den så jäkla länge :) Å Patric var så söt igår... Han la örat på magen och lyssnade lite och sen börjar han prata med den. Hur har du det där inna smurfen, kommer du inte ut snart, å sen lyssnar han på magen igen och sen kollar han upp på mig och säger Nej smurfen vill inte svara
Haha varav ja inte kan hålla mig för skratt å säger Å du hade förväntat dig ett svar där eller? Haha



Här är skillnaden på hur trött jag var igår kväll och hur pigg jag var i morse kl 7

  

Tycker alla gravida ser så fräscha å snygga ut. Hur gör dom? Vad är hemligheten? Trodde att det var alla graviditetshormoner och magen i sig, men det kan ju inte stämma för ja motbevisar den teorin :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Du är så himla fin i din söta bebismage ! =)

2009-08-11 @ 10:40:12
URL: http://madylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0