Måndag

Då har man varit hem då :) Så skönt att komma hem. Var dock inte lika skönt på söndag morgon när Joline surrade så högt så man vaknade redan kl 8 på morgonen. Var ju så trött och såg fram emot att sova lite :) Fast hon e ju go också :) Vid 10 tiden på morgonen ungefär begav vi oss ut i skogen och mama var helt lyrisk när hon insåg att hon hade en massa kantareller på tomten :) Så hade vi med oss fika så vi satt där i skogen å drack varm choklad och åt limpmackor :) Mysigt värre... När vi sen kom hem så har kroppen börjat känna efter så det kändes väl i princip som att jag var stelopererad i ryggen.. När vi hade lagt oss så väckte Patric mig när jag låg och sov och frågade om jag inte skulle vända på mig, trött som jag var så fattade jag ingenting. men jag hade tydligen legat och jämrat mig i sömnen. hade väl ont och det fick jag fram när jag sov då... Så jag vände mig och tvärslocknade igen... Sen har jag ju självklart varje gång då jag ska vända mig då jag som sagt varit helt stel i mitten partiet... Nu sitter jag på jobbet och det är verkligen sista stället jag vill vara på nu, för nu vill jag bara ligga i sängen... och sova. Och Patric skulle väl åka bort ikväll så man blir alldeles själv =( Fast jag lär ju ändå inte vara så social

Kommentarer
Postat av: Emilie

Bönan kanske blir en kissnisse :P

Blir mysig medd en prommis senare !=)

2009-08-31 @ 16:01:39
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0