Kväll

Äntligen hemma och middag är avklarad. Hade sån tur med vädret när jag cyklade hem... Det regnade... Typiskt men det är ju tur att det går snabbt hem. La mig på soffan det första jag gjorde när jag kom hem eftersom att jag hade sprängande huvudvärk och var smått illamående.
Var inte alls lika pigg idag som jag var igår så det ska verkligen bli skönt att vara ledig imorgon :) Sen bara sex dagar på raken och sen några dagars semester. På fredag ska vi på andra besöket hos barnmorskan... Känns konstigt, man är där när man får reda på att man är gravid och sen ses man liksom inte på 15 veckor! 15 veckor är ju hur lång tid som helst. Men det ska som sagt bli spännande, inte för att jag vet vad hon kommer säga eller så... Men det känns bra att man kommer närmre och närmre målet. Börjar bli jättenyfiken på vem som är där inne och om det är en tjej eller kille... Alla tror ju dessutom lika så... Men bara ca 15 veckor kvar nu, och sen vet vi vad det är... Och framför allt vem det är.

Så här pigg var man igår klockan 7 på morgonen (glöm inte att lägga märke till min översminkade Rudolf) :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0