God morgon :)

Då sitter man här på jobbet och hör och häpna, jag känner mig riktigt pigg :) Det är verkligen skönt, å då började jag ju ändå tidigt idag :)
Gårdagen spenderades i soffan för jag var så fruktansvärt trött, har lite dåligt samvete för att jag sa till Emilie att jag skulle gå ut och gå, men som jag har varit dom senaste dagarna har det i princip varit tekniskt omöjligt. Var alldeles rödsprängd i ögonen på jobbet igår... Så trött var jag... Är kanonglad för jag vet att i morgon kan jag soooova hur länge jag vill :) Åh va nice :) Och välbehövt :) Längtar :)


Kommentarer
Postat av: Madelen

Nu är det ju faktiskt bara 3½ timme kvar! Sen helg! yeey! Nu har jag läst igenom din blogg.. Nu vill jag se mer inlägg!! :D

2009-08-07 @ 13:52:47
URL: http://madylane.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det behöver du inte alls ha! Vi tar igen det senare =)

2009-08-09 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0