Fuskat

med uppdateringen lite. Så gårdagen innebar ju jobb, började kl 8 och slutade 4. Hur skönt som helst :) Idag är det doch 9-18 inte lika kul pass men men så är det... Ser fram emot morgondagen då jag är ledig :) Sen jobbar jag 6 dagar och sen har jag semester ons-sön sen jobbar jag halvtid en vecka :) Känns så skönt. är lite trött då det är besvärligt att sova om natten, det är ju nämligen besvärligt att vända sig... som sagt, mitten partiet liksom typ låser sig sådär på nattetid.
Patric tycker iaf att det är jättekul att mobbas med mig nu, tur att man har snälla graviditetshormoner. Igår så la jag mig på honom och kramades i soffan och han har mage att kalla mig för sin lilla boll... hallå BOLL... :) Haha som sagt, tur att man är snäll.

Nu har förresten Rudolfnäsan bleknat lite som tur är... Dags att gå och jobba igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0