Första semester dagen :)

Var så skönt att vakna av sig själv i morse, fast jag vaknade lite tidigt kändes det som... Kl 9 var det uppvakning och jag var så fruktansvärt trött. Kollade lite på MTV eftersom att det är min favorit sysselsättning på morgonen, lyssna på bra musik och vakna upp. Tog lite yoghurt åoch tänkte mysa i sängen men då plingade det på dörren. Trodde det var grannen som kom men det var svärmor. Så hon ville såklart ha kaffe. Sen hjälpte jag henne att plocka lite svartvinbär. Ser ganska roligt ut att se en helt tom vinbärs buske. Det finns verkligen inga bär kvar. Sen fick vi varsin vinbärsgele av grannarna. Väldigt snällt, så den ska det smakas på idag tänkte jag.
Nu tror jag att hjärnan här uppe har bestämt sig för att det är dags att börja "boa" till sig innen bönan kommer, har varit så arg inombords över att trappen fortfarande inte är klar så jag ringde Patric på jobbet och frågade vart slipen var, men självklart fick inte jag slipa något,,, Nån som är lite överbeskyddande kanske? Så då tog jag av alla knopparna på våra skåpluckor (som för övrigt ska bytas ut) och målade dom vita... Och det blev ju inte så bra, det kommer verkligen inte att passa med skåpluckorna... Typiskt mig att bara få för mig att göra och sen blir det inge bra. Jag är ju inte speciellt händig heller :P Vi får väl se vad chefen säger när han kommer hem :)

nu ska Patric tydligen åka till sin kompis ikväll också å då lär han ju bli borta några dagar, och då väljer han min semester min semester på 5 dagar) Typiskt typiskt...

Nej, nu är det dags att sätta på potatisen till köttet.. Lär ju inte uppdatera på några dagar nu eftersom att Patric lär ju antagligen ta med sig datorn när han åker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0