Sjuksköterskeexamen

Efter mpnga om och men kom dagen man väntat på sedan man startade utbildningen. Examen. De 2 sista veckorna var långa och jag tänker inte gå in på förloppet mer än att det var den värsta veckan i mitt liv med ett bemötande som inte var riktigt ok.

Men idag är jag alltså färdigutbildad sjuksköterska. Jag har flyttat 95 mil och startat mitt nya jobb. Ett jobb som jag är nervös för hur det kommer gå och jag hade ont i magen innan jag åkte dit. Men det var jättetrevlig personal så nu blir det mycket att komma in i eftersom att inte ens journalsystemet är detsamma.

Men det blir en ny utmaning som antagligen kommer att lösa sig med tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0