Ned med flyttlasset och sedan tillbaka igen

Det är alltid lila tråkigt att åka tillbaka igen efter att ha varit där nere, men snart är det dags.
Patric har fått klart med jobb nu så han lämnar mig och barnen om 2 veckor. Är så glad att han har fått klart med jobb också nu, och förskola för barnen är klart, eller Mason börjar förskolan och Tilde börjar på fritids till sommaren, sen till hösten blir det förskoleklass för hennes del. Vi har tom fått förskola och skola som vi önskat. Jag passade på att skriva på mitt anställningsavtal när vi var nere, sen fick jag träffa chefen såklart och se min blivande arbetsplats.
Så om 2 veckor åker Patric men jag blir kvar i 8 veckor till :/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0