Måndag :)

Första dagen på praktiken är avklarad och det var inte så hemskt som man föreställt sig :) alla var jättetrevliga och det kändes jättebra. Och verkligen bra stöd i det man gjorde. Går med en jättebra undersköterska och sjuksköterskan jag ska gå med verkar också jättebra :) där kommer jag nog trivas :)

Det jag gruvade mig mest för var arbetskläderna men tröjan hade jag inga problem med men det var värre med byxorna ;) dom gick inte att knäppa haha... Men chefen beställde gravidbyxor så till nästa pass kommer jag få plats i byxorna också :)

Nu har snart hela vecka 16 passerat vilket gör att vi snart går in i vecka 17 och så här ser kaggen ut nu :)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Du börjar bli tjock om magen nu. Myyyss..Fint ! Puss

2013-01-28 @ 19:29:21
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0