2013

Hur ska vi komma ihåg att skriva -13 istället för -12 nu då? Vi får väl helt enkelt börja öva! ;)

Hade jätte trevligt igår men jag var väl kanske inte på världens bästa humör :/ Vet inte om det var stressen eller vad det var, inte på topp som sagt men jag hade jättetrevligt. Vi var 10 personer och avverkade 2,5 kg oxfilé. Det är ju typ 250g var, de e ju nästan sjukligt ;)

Nu tar jag ledigt idag också men i morgon måste jag nog börja plugga litegranna till tentan, och så ska det börja funderas på rapporten också... Men inte idag, antagligen inte förren i morgon em. Idag är det "söndag" och då är man ledig, och i morgon fm ska vi till barnmorskan.

Det är för övrigt bara jag som är vaken här hemma, klockan 09,03 dom dom senaste dagarna. Älsklingarna ligger här bredvid och sover som stockar och Linus ligger i vardagsrummet och snarkar... Sätter väl på en film så länge och väntar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0