Konstiga drömmar

Vet att jag hade det ibland när jag väntade Tilde och jag har dom nu också. Väldigt ofta i drömmarna ryker jag ihop med Patrics mamma och vi bryter kontakten helt, jag har även blivit jagad men den drömmen kommer jag inte ihåg så noga. Men inatt var nog den värsta drömmen! Jag och Patric är på Ikea och ska ta hissen upp. Det står någon där i med en kundvagn och hissarna var såklart inte lika stor som dom är i verkligheten. Så Patric hamnade långt ut mot dörrarna till, och hissen börjar gå utan att dörrarna stängs. När vi nästan är uppe säger jag vad konstigt att inte dörrarna stängdes och Patric svarar ja. Sen faller han. Långt ner och slår i golvet. Jag skyndar mig ner och han kan inte röra sig och kan knappt prata. Sen kommer någon och ska hjälpa till så dom ska kolla om han har någon känsel men dom hittar ingen och sen har jag turen att vakna. Och jag kan lova att jag var så lycklig när jag såg Patric ligga i sängen och sova <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0