Dags gör ett inlägg kanske?

Idag har skolan startat och jag har varit värdelös på att uppdatera dom senaste veckorna. Men då ska ni veta att jag faktiskt har försökt. Appen har tyvärr inte varit på samma lag som mig och då har det inte blivit så mycket.

Lördagen den 18 så tog vi vårt pick och pack och åkte ner till Skåne och överraskade syster yster. Där stannade vi till på torsdagen. När vi var där så åkte vi till en fantastisk strand och njöt av riktig sommarvärme med 30 grader i skuggan, men det var där och då som sommaren valde att ta slut sen.

När vi kommit hem igen så njöt vi av några sista dagar tillsammans av ledighet. På tisdagen den 28 var det dags för Patric att starta jobbet igen och Tilde började dagis den 27. Hon fick börja en dag tidigare för att vi skulle vara tillgängliga om hon inte skulle vara med på noterna. Det går hyffsat bra, eller lämningarna går inte så jättebra men när vi har gått hem har hon roligt och hon är alltid nöjd och glad när vi kommer och hämtar henne :)

Sen nu har mitt allvar börjat igen. Idag hade vi våran allra första föreläsning. Märks att man inte är van, har haft huvudvärk hela eftermiddagen.

I fredags var vi i alla fall på Lady Gagas konsert jag och mina systrar och så bodde vi på ett jättefint hotell.
Lady Gaga var överlägsen och jag tycker nog att hon är ännu bättre nu än innan. Helt fantastiskt var det :)

En ganska värdelös sommar avslutades på ett riktigt bra sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0